DM.org Лого
DM.org :: Фенове :: Форум
Angel Bright Icon
Форум
Страници: 1 ... 17 18 [19] 20 21 22
  Печат  
Автор Тема: Кино и Театър  (Прочетена 113102 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Rudi
Новороден
**
Пол: Мъж
Публикации: 3

Профил
Отговори #270: 19 Май 2009

Добре, някои от вас може вече да знаят, други може да подозират, трети само да са чули, но ето го на - първи трейлър за "Шерлок Холмс" на Гай Ричи.

Като човек, чието детство е минало в четене на разказите на Артър Конан Дойл, съм по-скоро разочарован от трейлъра или най-вече от по-екшън вида му...

Разочарован... струва ми се доста слабо. По- скоро съм потресен.
Yoana
Гратис Любовник
**
Пол: Жена
Публикации: 50

Профил WWW
Отговори #271: 19 Май 2009

Подкрепям мнението ти. Мои познати, индийци, са силно възмутени от начина на представяне на страната.
Филм, изпълнен с клишета (без дори да говоря за актьорската игра).
Естествено, че са възмутени, индийците са бесни националисти и не дават лоша дума да се издума за страната им. Това не казва абсолютно нищо за качествата на филма.

Вярно е, че не представя Индия нито пълно, нито реалистично, нито по някакъв особен начин, но не това е идеята на филма, нито пък филмът е заявявал подобни претенции. Не виждам защо се очаква филмът да поема такава отговорност по отношение на страната, в която се развива. Ако някой го интересува каква е Индия, предполагам ще си вземе научнопопулярен филм, чиято задача е тъкмо такава, а не игрален, който просто разказва история. И не е длъжен едновременнно с това да прави реверанси към държавата, в която се развива действието.

You can't say no to hope,
Can't say no to happiness!
personal_Dessy
Ултрас
****
Пол: Жена
Публикации: 674

Профил
Отговори #272: 20 Май 2009

Подкрепям мнението ти. Мои познати, индийци, са силно възмутени от начина на представяне на страната.
Филм, изпълнен с клишета (без дори да говоря за актьорската игра).
Естествено, че са възмутени, индийците са бесни националисти и не дават лоша дума да се издума за страната им. Това не казва абсолютно нищо за качествата на филма.

Вярно е, че не представя Индия нито пълно, нито реалистично, нито по някакъв особен начин, но не това е идеята на филма, нито пък филмът е заявявал подобни претенции. Не виждам защо се очаква филмът да поема такава отговорност по отношение на страната, в която се развива. Ако някой го интересува каква е Индия, предполагам ще си вземе научнопопулярен филм, чиято задача е тъкмо такава, а не игрален, който просто разказва история. И не е длъжен едновременнно с това да прави реверанси към държавата, в която се развива действието.
И защо да не казва нищо за качествата на филма?! Може би неиндийци, по презумопция не-националисти, по твоята логика тогава, могат само да бъдат доволни от крайния резултат. И кой, ако не-индиец, може да каже най-добре, какъв образ за държавата му дава целият филмов резултат?! Може би хора, които не са живяли никога там, били са за малко или само са изгледали един куп научно-популярни предавания за страната?!

На мен този момент с "общочовешките" послания във филма ми убягва. Ако създателите му държаха да създадат продукт, абсолютно изолиран от географския топик, в който се развива, нямаше да настояват да акцентират на типично индийски елементи и щеше да им е безразлично, в коя държава да поставят действието.

Напълно встрани, разбира се, от дискусията за "националните" характеристики, "Беднякът милионер" е изключително слаб в кинематографично отношение филм. Което, всъщност, е по-важното в случая (все пак, наградата му не е за чуждоезичен филм, за да обръщаме внимание на това, как е представена Индия).

И за да не съм толкова критична, комисията на наградите "Оскар" свърши и добра работа, като награди напълно заслужено японският Okuribito!

Yoana
Гратис Любовник
**
Пол: Жена
Публикации: 50

Профил WWW
Отговори #273: 20 Май 2009

И защо да не казва нищо за качествата на филма?!
Обяснила съм защо, според мен, не е критерий за качествата на филма, във втория абзац на поста си.

Цитат
Може би неиндийци, по презумопция не-националисти, по твоята логика тогава, могат само да бъдат доволни от крайния резултат.

Никъде не съм казвала такова нещо. Хората могат да бъдат доволни или недоволни според собствения си вкус, но да отричаш (или да хвалиш - все едно) филм като този от националистични подбуди едва ли представлява най-обективната гледна точка към него.

Цитат
И кой, ако не-индиец, може да каже най-добре, какъв образ за държавата му дава целият филмов резултат?!

Но филмът не е образователен филм за Индия. Според мен е чудесен филм независимо от реалистичността на картината на Индия, която представя. Просто е добър филм с вълнуваща история и свежо представено послание за вяра и оптимизъм. Индия, гетата, Мумбай, са инструменти в тази история, но не и предмет на основната идея на филма.

Цитат
На мен този момент с "общочовешките" послания във филма ми убягва. Ако създателите му държаха да създадат продукт, абсолютно изолиран от географския топик, в който се развива, нямаше да настояват да акцентират на типично индийски елементи и щеше да им е безразлично, в коя държава да поставят действието.


Филмът е създаден по книга. Книгата се развива в Индия. Логично е филмът да запази мястото на развитие на сюжета.

А и филмът не акцентира особено върху нищо. Огромният контраст с това, което ние познаваме, е във филма, защото е реален. Мумбай наистина изглежда така, хората наистина живеят така. На много места е дори по-зле. Не виждам как може да се направи филм, развиващ се в Индия, без да има "типично идийски елементи". Моята идея е, че в случая филма взима за място на действието Мумбай и естествено показва лика на Мумбай. Но по никакъв начин е заявява, пряко или непряко, че ще представя реалистична/честна/справедлива/балансирана картина на Индия. Очакването за това е в зрителя (у индийците - защото знаят, че по това ще бъде съдена страната им; а у чужденците - защото приемат, че филм, развиващ се в непозната за тях страна, непременно има и някаква информативна страна) - самият филм по никакъв начин не е длъжен да бъде информационен бюлетин. Той използва Индия дотолкова, доколкото тя служи на сюжета му.

Цитат
Напълно встрани, разбира се, от дискусията за "националните" характеристики, "Беднякът милионер" е изключително слаб в кинематографично отношение филм. Което, всъщност, е по-важното в случая (все пак, наградата му не е за чуждоезичен филм, за да обръщаме внимание на това, как е представена Индия).

Това вече е въпрос на лично възприятие и аз няма как да споря с това (нито пък се опитвам).

Но аз подозирам, че има доста хора, които не го харесват тъкмо защото е много харесван. Страх от комерсиалното, много често срещано състояние.

You can't say no to hope,
Can't say no to happiness!
personal_Dessy
Ултрас
****
Пол: Жена
Публикации: 674

Профил
Отговори #274: 20 Май 2009

Yoana, аз говоря за неговите "кинематографични" достойнства.
Не съм чела книгата, въз основа, на която е правен, не съм живяла в Индия, така че не мога да дам оценка за това. Например, неговият "Оскар" за Best Achievement in Editing за мен е несъпоставим със същия за The Constant Gardener, където вече виждаме новото и различното в тази важна важна част от правенето на един филм.
Дори и да имам познати индийци, чието мнение уважавам, не бих могла да съдя, дали и как "Беднякът милионер" отразява реалната картина в страната им. От друга страна обаче, разчитам повече на тяхното мнение, не защото може да бъде прието за субективно, а защото, което и да било друго становище на човек извън тази среда за мен е непълно (оттам също идва елементът с риск от необективност: каква гледна точка избира този, който анализира общност, в която не е израснал и т.н.).

Цитат
Според мен е чудесен филм независимо от реалистичността на картината на Индия, която представя. Просто е добър филм с вълнуваща история и свежо представено послание за вяра и оптимизъм.

Е, да, но това не го прави по-различен от толкова други.
Всъщност, различното идва вече от този, който го гледа.

Цитат
Но аз подозирам, че има доста хора, които не го харесват тъкмо защото е много харесван. Страх от комерсиалното, много често срещано състояние.
Не знам, не мога да съдя, какво мотивира другите.
Истината е, че мои познати, професионално занимаващи се с кино, не харесват този филм, но не съм се сещала да ги питам, дали мотивите им са неговата, как я нарече... "комерсиалност" Намигване
Напротив, доколкото си спомням, той доби голяма популярност точно след награждаването му. Вероятно има и хора (небоящи се да бъдат взети за следващи комерсиалното Намигване ), на които е предал търсените послания и които са видяли в него нещо, което им е допаднало. Това, което твърдях и твърдя аз, е че (разбира се, според мен) нито е по-стойностен, нито е по-различен от филми, които вече сме гледали, а се предполага, че "Оскар" се дава за особени постижения и принос във филмовото изкуство.
Усмивка

Yoana
Гратис Любовник
**
Пол: Жена
Публикации: 50

Профил WWW
Отговори #275: 20 Май 2009

Yoana, аз говоря за неговите "кинематографични" достойнства.
Не съм чела книгата, въз основа, на която е правен, не съм живяла в Индия, така че не мога да дам оценка за това. Например, неговият "Оскар" за Best Achievement in Editing за мен е несъпоставим със същия за The Constant Gardener, където вече виждаме новото и различното в тази важна важна част от правенето на един филм.
Дори и да имам познати индийци, чието мнение уважавам, не бих могла да съдя, дали и как "Беднякът милионер" отразява реалната картина в страната им. От друга страна обаче, разчитам повече на тяхното мнение, не защото може да бъде прието за субективно, а защото, което и да било друго становище на човек извън тази среда за мен е непълно (оттам също идва елементът с риск от необективност: каква гледна точка избира този, който анализира общност, в която не е израснал и т.н.).

Аз съм живяла в Индия (макар и само 8 месеца) и мнението ми "Мумбай е такъв" се основава на лични впечатления. (Странно съвпадение, но тъкмо там гледах The Constant Gardener!) Естествено това не ме прави кой знае колко обективна, но не в това беше въпросът, а в това, че няма значение дали филмът рисува реалистична картина на Индия, защото не е това целта му. Той може да бъде страхотен филм или пълен провал независимо от това колко пълно или непълно е представил Индия, защото заявява да разкаже една до голяма степен универсална история, за която Идния е просто setting, а не заявява да информира зрителя относно реалната страна Индия. Това се опитвам да кажа, но не успявам, не умея да изразявам мислите си кратко и ясно за съжаление.

Цитат
Е, да, но това не го прави по-различен от толкова други.
Всъщност, различното идва вече от този, който го гледа.

Не, аз и не съм казвала, че е различен. За мен лично няма нужда едни филм да е особен, за да ми хареса.

Цитат
Вероятно има и хора (небоящи се да бъдат взети за следващи комерсиалното Намигване ), на които е предал търсените послания и които са видяли в него нещо, което им е допаднало.

Да, като мен например.

Цитат
Това, което твърдях и твърдя аз, е че (разбира се, според мен) нито е по-стойностен, нито е по-различен от филми, които вече сме гледали, а се предполага, че "Оскар" се дава за особени постижения и принос във филмовото изкуство.

Съгласна съм с това. Но Оскар според мен не е кой знае какъв критерий, на мен ми се струва, че го дават по емоционални, а не професионални съображения, и колкото повече патос има в един филм, толкова повече оскари привлича; особено ако пресъздава известно историческо събитие или личност по грандиозно-тържествен начин с много драма, тежка митологизация на реални лица и събития, загрозяване на актьори, известни предимно с красотата си, и смешни измислени акценти.

"Беднякът милионер" може да не е нещо невероятно, новаторско или революционно, но според мен е много добър филм, стегнат, последователен, с вълнуваща съжетна линия и чудно хубава кулминация, въпреки предвидимостта й. Изпозлването на популярния в алнглоезичната индийска л-ра магически реализъм и умело употребените боливудски елементи също са в негов плюс. За мен е въздействащ и позитивен и това ми стига, за да го определя, според собствените си виждания, като добър.
Последна редакция: 20 Май 2009 от Yoana

You can't say no to hope,
Can't say no to happiness!
personal_Dessy
Ултрас
****
Пол: Жена
Публикации: 674

Профил
Отговори #276: 20 Май 2009

Цитат
няма значение дали филмът рисува реалистична картина на Индия, защото не е това целта му
Yoana, не мога да знам, каква е целта на филма, затова този момент ще го пропусна. Гледам един продукт и търся в него качествата, като изхождам от това, как са решили да ни го представят създателите му, т.е. за мен не е без значение, че той се развива в Индия, след като те са решили да се придържат към това или са избрали да екранизират точно тази книга.
Всъщност, не търся толкова и реалистичния елемент: за мен има факти, които обсъждам с хора, живеещи на място и приемам тяхното мнение относно, как е работено с образа за родината им зад граница. Ако ме интересува повече местното стигат ми всичките безброй боливудски продукции. Напротив, много по-интересни са ми отношенията на "другите" и Индия, как я виждат и по какъв начин представят това на широката публика.
Освен това, наблюдавам и чисто филмовия език, на който се "провежда" този разговор.
Относно подбудите за присъждане на "Оскар" не мога да твърдя, доколко и дали винаги са емоционални. Безспорен факт е, че имат голямо значение за диктуване и формиране на масовия вкус и (предполага се) световното киноизкуство. Следователно, изискванията трябва да са завишени (оттам и критичността) към решенията за присъждане на наградите. Поради тази причина, за мен, те не трябва да са толкова случайни или сантиментални, колкото професионално мотивирани.
Винаги съм се радвала на удачни попадения в тази насока, защото е истинско удоволствие добре свършена работа да дава нещо и на публиката, и на изкуството след себе си. Пример по-горе вече дадох с японския филм. На фона на него, "Беднякът милионер" за мен си остава по-слабия образец за кинотворба. Усмивка

Разбира се, уважавам твоето мнение точно защото ми дава и другата гледна точка  Усмивка

В момента тече Фестивалът в Кан. Бегло прегледах програмата, надявам се да има и други, които се интересуват от новите филмови заглавия там тази година Усмивка
Ето официалният сайт:
http://www.festival-cannes.com/en.html
Последна редакция: 20 Май 2009 от personal_Dessy

Yoana
Гратис Любовник
**
Пол: Жена
Публикации: 50

Профил WWW
Отговори #277: 20 Май 2009

Yoana, не мога да знам, каква е целта на филма, затова този момент ще го пропусна. Гледам един продукт и търся в него качествата, като изхождам от това, как са решили да ни го представят създателите му, т.е. за мен не е без значение, че той се развива в Индия, след като те са решили да се придържат към това или са избрали да екранизират точно тази книга.

Ами всичко тръгна от възраженията, че не е добър, защото индийците са недоволни от представянето на страната им - с което аз изобщо не съм съгласна, защото според мен това дали е добър или ен няма общо с това доколко "справедливо" е представена въпросната страна, която и да беше тя.

Цитат
Всъщност, не търся толкова и реалистичния елемент: за мен има факти, които обсъждам с хора, живеещи на място и приемам тяхното мнение относно, как е работено с образа за родината им зад граница.

Ето точно това според мен няма никакво значение. Какво ако реалната държава Индия е представена неточно? С какво това вреди на кинематографичните качества на филма? С аккво го прави по-малко добър филм? Те може да не са доволни от това, как е работено с образа на страната им. Това ен прави филма лош. Просто аз не виждам връзката, това е.

Цитат
Ако ме интересува повече местното стигат ми всичките безброй боливудски продукции.

А точно пък боливудското кино няма нищо общо с индийската реалност. Обаче това само по себе си не ги прави лоши филми.

Цитат
Напротив, много по-интересни са ми отношенията на "другите" и Индия, как я виждат и по какъв начин представят това на широката публика.

Ок, обясни ми защо смяташ, че сред целите на филма е да представи Индия на широката публика, и при това да го прави задоволително или реалистично.

Действието се развива в Индия, но тази Индия е Индия на този филм и на тази история - тя много очевидно е условна и тя се подчинява на сюжета, а не обратно. Това не е истинската, извънфилмова, реална държава Индия, намираща се в Азия. Наистина не разбирам настояването за правдиво представяне на страната във игрален филм с измислен сюжет, измислени герои изобщо измислена реалност. Откъде накъде? Ето това искам да знам.
Последна редакция: 20 Май 2009 от Yoana

You can't say no to hope,
Can't say no to happiness!
personal_Dessy
Ултрас
****
Пол: Жена
Публикации: 674

Профил
Отговори #278: 20 Май 2009

Yoana, страхувам се, че ще отегчим другите с този разговор, но на въпросите ти съм длъжна да отговоря Усмивка
Очевидно не съм била достатъчно ясна: за мен филмът не е достатъчно добър (за дадените му награди) не защото местни жители са останали разочаровани от него (това беше само скоба, която между другото отворих), а защото според мен е слаб кинематографичен продукт. Положителни послания, магически реализъм (между другото, много добре развит в Латинска Америка), различен акцент, екзотични екстериори има в много други филми, които са с по-добра техническа реализация от този.
Съжалявам, че трябва да го кажа, но "Оскарите" понякога ми създават усещане, че се присъждат на нарочени творби, чийто избор често е конюнктурен.
Не смятам също, че боливудските филми реално представят цялата индийска действителност, споменах за тях, че предпочитам оригинала пред опитите (в случая за мен неуспешни) да се представи чужда действителност. Дори и да са понякога преекспонирани или крайни, точно тази тяхна крайност за мен е интересна като говореща ми за индийския начин да се прави кино, т.е. и невярното (в реалистичен план) за мен е интересно като избор на създателите му да бъде точно такова или в тези рамки.

Цитат
Цитат
Напротив, много по-интересни са ми отношенията на "другите" и Индия, как я виждат и по какъв начин представят това на широката публика.

Ок, обясни ми защо смяташ, че сред целите на филма е да представи Индия на широката публика, и при това да го прави задоволително или реалистично.
В самия си пост вече писах, че не мога да съдя, какви са целите на филма. Отбелязах изрично, че моят интерес е към техническата страна на това, как другите виждат Индия или искат да я покажат.

Цитат
Действието се развива в Индия, но тази Индия е Индия на този филм и на тази история - тя много очевидно е условна и тя се подчинява на сюжета, а не обратно. Това не е истинската, извънфилмова, реална държава Индия, намираща се в Азия. Наистина не разбирам настояването за правдиво представяне на страната във игрален филм с измислен сюжет, измислени герои изобщо измислена реалност. Откъде накъде? Ето това искам да знам.
Освен да говориш със сценариста и режисьора и да ги попиташ, защо например не са създали подобен измислен сюжет, в която и да било друга държава, различна от романовата. Струва ми се, излишно е да напомням, че сценаристи и режисьори понякога си позволяват да правят екранизации, които пренасят в друга среда и в друго време (например известните японски творци Y. Yoshida - на "Брулени хълмове" по Е. Бронте - действието се развива в Япония или Kurosawa, койот обича руските класици и често е правил филми по тях, също в не-руска среда).
За да са избрали Индия за свой екранен декор, следователно са преценили, че искат да направят определени и не различни послания. Ще се повторя, че използване на типични местни характеристики също означава акцент в тази насока.
Съжалявам, ако не съм се изразила и в предишнитв постове достатъчно ясно, но всъщност моят интерес към филма изобщо не е този на сценарийна плоскост Усмивка Тя е с по-малко значение за мен. Моите очаквания бяха към кинематографичен продукт, който да оправдава някои чисто технически награди, които е получил.
 
[Аз ще приключа с дискусията за този филм дотук най-малкото, защото му отделих повече от нужното внимание, което предизвика у мен, а и от уважение към другите потребители Усмивка]


Deni
Новинар
****
Пол: Жена
Публикации: 711

Профил WWW
Отговори #279: 23 Юни 2009

Явно през 2010г се задава още един филм  - мисля вече седми - в който Джони Деп и Тим Бъртън ще работят заедно. Този път господин Бъртън ще даде своя принос за интерпретиране на Алисините похождения в Страната на чудесата, а господин Деп ще се изявява като Лудия Шапкар.

Още две снимчици. Кралицата, която си умира да отсича глави ще се играе от съпругата на Бъртън , Хелена Бонъм Картър. Накратко, всичко звучи - и изглежда - толкова перфектно, та ме хваща страх, че е прекалено хубаво да е истина. Дано да греша.



Последна редакция: 28 Юли 2009 от Deni

I want to reach my hand into the dark
and feel what reaches back
Danna
Опасен
***
Пол: Жена
Публикации: 224

Профил
Отговори #280: 27 Юли 2009

най-после трейлър Пощурял  Пощурял  Пощурял

"What is the use of a book, without pictures or conversations?"
Последна редакция: 27 Юли 2009 от Danna
Deni
Новинар
****
Пол: Жена
Публикации: 711

Профил WWW
Отговори #281: 28 Юли 2009

най-после трейлър Пощурял  Пощурял  Пощурял

"What is the use of a book, without pictures or conversations?"


    
Така ли ми се струва или в тази версия Шапкаря ще има по как да я речем, централна роля? Май не се сещам за случай, в който Джони Деп е работил с Тим Бъртън без да е бил във водещата роля във филма. Интъръстинг. Айде вече да излиза, че от толкова чакане ще се озъбя по-зле от чешърския котарак. Който между другото в тоя случай се явява Стивън Фрай.  Одобрение

I want to reach my hand into the dark
and feel what reaches back
crystalline
Господар
*
Пол: Мъж
Публикации: 163

Профил
Отговори #282: 10 Август 2009

Явно днес доста хора сме си организирали филмова вечер... аз гледах произведението от Южна Корея - Oldboy. Не знам как да го опиша - невероятен... тежка история, много драматизъм и перфектна режисура! Горещо го препоръчвам - просто толкова добър филм не съм гледала от мнооого дълго време!

Аз и за толкова думи не можах да се сетя. По време на, и след края на филма наистина стоях за няколко секунди с отворена уста...Ще ми трябват няколко дни, може би отново да го изгледам и да потърся другите два филма, защото се оказва, че oldboy e част от трилогия.


Друг страшно добър филм, който тези дни гледах за втори път е една немска продукция - Das Leben der Anderen (the lives of the others) и която силно препоръчвам на хората, които поне малко се интересуват от Германия в годините преди падането на Стената и какво всъщност се е случвало тогава...
Последна редакция: 10 Август 2009 от crystalline
Kevy
Екип
****
Пол: Жена
Публикации: 1383

Профил WWW
Отговори #283: 11 Август 2009

Явно днес доста хора сме си организирали филмова вечер... аз гледах произведението от Южна Корея - Oldboy. Не знам как да го опиша - невероятен... тежка история, много драматизъм и перфектна режисура! Горещо го препоръчвам - просто толкова добър филм не съм гледала от мнооого дълго време!

Аз и за толкова думи не можах да се сетя. По време на, и след края на филма наистина стоях за няколко секунди с отворена уста...Ще ми трябват няколко дни, може би отново да го изгледам и да потърся другите два филма, защото се оказва, че oldboy e част от трилогия.
...

Дам, част от трилогия е, но до колкото ми казаха,  Oldboy е най-добрия от трите... но ако другите два филма са наполовина добри, колкото  Oldboy пак гледането ще си заслужава 100%  Усмивка Аз вече ги имам на компютъра си, сега само време трябва да намеря  Намигване

See what I see!
Viоlator
Кукла
*
Пол: Мъж
Публикации: 23

Профил
Отговори #284: 12 Август 2009

но доколкото ми казаха,  Oldboy е най-добрия от трите...

"Oldboy" е най-странният от трите. Което не значи задължително, че е най-добрият. Различава се основно по отношение на визията. Опакован е по-авангардно от другите две Отмъщения на корейския майстор Chan-wook Park. Меките киберпънк отенъци по иноксовото му покритие допълнително гъделичкат окото на по-изтрещелите киномани.

Инак вътрешността му е като минно поле. На всяка крачка дебнат клопки, в които няма как да не попаднеш. Защото филмът е кръвожаден и основното му послание се изразява именно в това, че всички сме жертви на собствените си демони. И познанството с тях е тънката психологическа граница, която отличава ловеца от плячката му.

"Sympathy For Mr. Vengeance" е на същото ниво. Да не кажа, че в някой отношения развърта по-широко канелката, чрез която се източва кръвчицата на зрителя. Ноктите му са по-остри именно заради липсата на аудио-визуални украшения, които да ни разсейват. Тук няма резки завои и драматични препятствия във фабулата /в каквито "Oldboy" удачно се препъва от време на време/, но пък последователността и обратната връзка в метаморфозата "жертва <--> отмъстител" е развита блестящо. И почти безмълвно.
   
"Sympathy For Lady Vengeance" е достатъчно силен, макар лично мен да ме нагази най-безболезнено от трите. Правдоподобността в никакъв случай не е най-важната съставка в тройно-отмъстителната рецепта на Chan Park, но тук съвсем я е пестил. Но така или иначе филмите не са свързани нито тясно тематично, нито като обща форма, съдържание и персонажи. Следователно Дамската мъст можете и да я пропуснете. Освен ако не сте дай-хард фенове на азиатската фабрика за кино чудеса. Тогава е задължителен. Усмивка 


Последна редакция: 12 Август 2009 от Viоlator

..., а сърцето на лятото още кърви!
Страници: 1 ... 17 18 [19] 20 21 22
  Печат  
 
Прегледай:  

DM.org | Powered by SMF 1.1.2.
© 2004, Simple Machines LLC. All Rights Reserved.