DM.org Лого
DM.org :: Фенове :: Форум
Angel Bright Icon
Форум
Страници: 1 ... 5 6 [7] 8
  Печат  
Автор Тема: НОВИНИ: [12 ЮНИ 2009] Концертът в София е окончателно отменен  (Прочетена 42899 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Spellbound
Опасен
****
Пол: Мъж
Публикации: 233

Профил WWW
Отговори #90: 16 Юни 2009

Днес ходих до Пикадили Варна, не пожелаха да ми върнат парите, защото не им представих касова бележка. За съжаление нямам идея къде се е дянала, та засега май ще пия една студена вода. Споменаха, че към края на срока ще имало някакви списъци по които щели да плащат и билети, които нямат касова бележка, но засега било такова положението.
Тъжен
Ами аз ще обясня малко по-подробно моята ситуация, за да моежете да си направите изводите от това, което ми казаха от Тикетпро. Моят билет си го купих от Пловдив, към него беше закачена и касовата бележка, както винаги правят от Мюзик Център тук, сега разбирам за какво точно. Обадих им се именно на тях вчера и ги питах дали мога да мина, за да ми върнат парите. Веднага ме попитаха дали билетите са закупни от тях. И тъй като вторият билет го взех за една моя приятелка от човек от форума и то в Сфия, им отговорих, че втория билет нямам представа от къде е купен. Казаха ми, че единственото нещо,, което могат да направят за него е да ме ориентират къде да отида. Стана ми ясно как стоят нещата и звъннах в Тикетпро и им обясних, че нямам на идея от къде е купен билета, той, между другото, е със закачени 6 билета по 10 лева на него, без касова бележка. Момичето ми отговори, че при тази ситуация единствения вариант е да отида в техния офис в Сфоия и там ще ми върнат парите. Днес с пловдивския билет нямах проблем и ми дадоха парите. Така че предполагам това важи за всички - след като ви правят проблем - в София, пак казвам, някъде до Пирогов им е офиса. Друг е въпросът, че това е абсолютно глупост - не виждам защо билети се взимат само от местата, на които са купени, при положение че билетът си е билет, те са на Тикетпро и предполагам, че Тикетпро дават парите на техните дилъри при предоставен билет, пълна глупост е това, но няма значение. Ако абсурдът продължи, наистина ще направим някакво писмо до СМЕ и така... Успех на всички.
п.с. Това е телефонът за контакти с Тикетпро: 02 953 03 11
sixty
Гратис Любовник
****
Пол: Мъж
Публикации: 58

Профил
Отговори #91: 16 Юни 2009

и моят беше със закачени 6 билета по 10 лв.Купен е от НДК Билетен център занеси го там няма да ти искат даже и касова бележка ще ти върнат веднага парите. Успех

Wrong
Nude
Джуниър
**
Пол: Жена
Публикации: 68

Профил
Отговори #92: 16 Юни 2009

И аз имах проблем с моята касова бележка, избледня преди месеци и реших, че може да не ме допуснат на стадиона. В Пикадили Варна ми обясниха, че това би било проблем, само ако отменят концерта и се наложи да връщат пари, тогава си помислисх "значи всичко е ок"  Усмивка
Всъщност, касовата бележка е документа, който удостоверява заплащането. Счетоводно се изисква, за това имат основание да отказват връщане на пари. То е все едно да искаш да върнеш ел. уред например в магазин - продукта е налице, но няма ли касова бележка, няма парички...

I'm the next act waiting in the wings
johnny
Джуниър
***
Пол: Мъж
Публикации: 71

Профил
Отговори #93: 16 Юни 2009

Мой приятел има същия проблем с Пикадили!
Няма касова бележка и те не искат да му върнат парите! Той се обади на комисията за защита на потребителите и те му казаха, че са длъжни да му върнат парите-с или без касова бележка! Билетите имат номера които са заведени незнам си къде, така че не би трябвало да има проблем!

"The tin man says I'm doing fine"
Пях-сДепеш!Честно!
Смутител
***
Пол: Мъж
Публикации: 279

Профил
Отговори #94: 16 Юни 2009

Всъщност, касовата бележка е документа, който удостоверява заплащането. Счетоводно се изисква, за това имат основание да отказват връщане на пари. То е все едно да искаш да върнеш ел. уред например в магазин - продукта е налице, но няма ли касова бележка, няма парички...
Сега.Счетоводно това е така.Данъчното третиране на проблема (ако се търси заяждане) е сходно(няма касова бележка-гледай си работата), но това важи само за получателя на стоката или услугата и то когато касовата бележка е закачена за фактура...Пак счетоводно-продажбата с касова бележка е отразена вече като касово плащане в някои дневници  и в тази връзка няма проблем да се сторнира, демек да се върнат пари. Което в нормален търговски не би следвало да бъде проблем.
Последна редакция: 16 Юни 2009 от Пях-сДепеш

freelove for everyone
sisterofnight
Ултрас
*
Пол: Жена
Публикации: 540

Профил WWW
Отговори #95: 16 Юни 2009

Всъщност, касовата бележка е документа, който удостоверява заплащането. Счетоводно се изисква, за това имат основание да отказват връщане на пари. То е все едно да искаш да върнеш ел. уред например в магазин - продукта е налице, но няма ли касова бележка, няма парички...
Сега.Счетоводно това е така.Данъчното третиране на проблема (ако се търси заяждане) е сходно(няма касова бележка-гледай си работата), но това важи само за получателя на стоката или услугата...Пак счетоводно-продажбата с касова бележка е отразена вече като касово плащане в някои дневници  и в тази връзка няма проблем да се сторнира, демек да се върнат пари. Което в нормален търговски не би следвало да бъде проблем.
А няма ли да е проблем ако се наложи да върнат повече пари отколкото реално са осчетоводили? Ако хората нямат касови бележки, че билетите са взети от тях те боб ли да хвърлят?

"I'm my own worst enemy"
Пях-сДепеш!Честно!
Смутител
***
Пол: Мъж
Публикации: 279

Профил
Отговори #96: 16 Юни 2009

А няма ли да е проблем ако се наложи да върнат повече пари отколкото реално са осчетоводили? Ако хората нямат касови бележки, че билетите са взети от тях те боб ли да хвърлят?
Да не ми намекваш,че някой продава билети без номер и си закача бележката?

freelove for everyone
sisterofnight
Ултрас
*
Пол: Жена
Публикации: 540

Профил WWW
Отговори #97: 16 Юни 2009

А няма ли да е проблем ако се наложи да върнат повече пари отколкото реално са осчетоводили? Ако хората нямат касови бележки, че билетите са взети от тях те боб ли да хвърлят?
Да не ми намекваш,че някой продава билети без номер и си закача бележката?
Не но подозирам, че със софтуера който ползват няма как да разберат сега ако отида в някой магазин дали съответния номер е купен оттам или от другаде. Най-вероятно затова магазините, които им препродават билетите сега искат да се презастраховат с въпросната касова бележка. А и доколкото разбрах тук някой искат да върнат билети купени от НДК в магазин в Пловдив. Не знам ама това ми звучи като да  купиш телевизор от Техномаркет, и да искаш да го върнеш в Технополис с идеята че производителя така или иначе е фирма Х.

"I'm my own worst enemy"
Пях-сДепеш!Честно!
Смутител
***
Пол: Мъж
Публикации: 279

Профил
Отговори #98: 16 Юни 2009

Не знам ама това ми звучи като да  купиш телевизор от Техномаркет, и да искаш да го върнеш в Технополис с идеята че производителя така или иначе е фирма Х.
Да,така е.И този телевизор си има сериен номер. Но това са подробности Усмивка

freelove for everyone
sisterofnight
Ултрас
*
Пол: Жена
Публикации: 540

Профил WWW
Отговори #99: 16 Юни 2009

Не знам ама това ми звучи като да  купиш телевизор от Техномаркет, и да искаш да го върнеш в Технополис с идеята че производителя така или иначе е фирма Х.
Да,така е.И този телевизор си има сериен номер. Но това са подробности Усмивка
Има си, друг е въпроса дали магазина има как да го проследи тоя номер дали е купен от тях или не. Щом ще се пращат списъци по магазините след време това не те ли навява на мисълта, че сериините номера в момента излизат само в базата, която е в тикет про , но не и по магазините. Общо взето гадаем в момента, ама не мисля че търсят касовите бележки с идеята да ни прецакат. Факт, че на Spellbound са му отговорили , че в централния им офис няма проблем да му върнат парите. Моят въпрос по-скоро беше може ли една фирма/магазин да сторнира повече отколкото е осчетоводила според теб?

"I'm my own worst enemy"
Пях-сДепеш!Честно!
Смутител
***
Пол: Мъж
Публикации: 279

Профил
Отговори #100: 16 Юни 2009

Моят въпрос по-скоро беше може ли една фирма/магазин да сторнира повече отколкото е осчетоводила според теб?
Не не може,поради това,че знае какво точно е продала. Другото е нелеп опит за недоглеждане.

freelove for everyone
sisterofnight
Ултрас
*
Пол: Жена
Публикации: 540

Профил WWW
Отговори #101: 16 Юни 2009

Моят въпрос по-скоро беше може ли една фирма/магазин да сторнира повече отколкото е осчетоводила според теб?
Не не може,поради това,че знае какво точно е продала. Другото е нелеп опит за недоглеждане.
Т.е. няма как ако си купиш билет от магазин Х и не можеш да го докажеш, или още по-лошо купил си го от магазин Y, ама не можеш да идеш до там, да искаш от Х да ти върнат пари които си платил в Y.

"I'm my own worst enemy"
Пях-сДепеш!Честно!
Смутител
***
Пол: Мъж
Публикации: 279

Профил
Отговори #102: 16 Юни 2009

Т.е. няма как ако си купиш билет от магазин Х и не можеш да го докажеш, или още по-лошо купил си го от магазин Y, ама не можеш да идеш до там, да искаш от Х да ти върнат пари които си платил в Y.
За последно и да приключваме. Произведох магнетофон със сериен номер "Ухаа696969" и го дадох за продаване на търговска верига "Сън шайн евритинг ис гона би ол райт". От неин обект в село Ново Паничарево магнетофонът е закупен от някого.Обектът издава документ за продажбата (закон за ДДС,наредба за продажбата в тълговски обекти, закон за счетоводството).Стоката в послествие ми се заплаща на мен ,понеже имам договор с веригата. Селяндуринът решава да върне магнетофона поради дефект (понеже е живял в Сиатъл и знае,че там е възможно, а не както тук-предстоящ ремонт) . Отива там , от където го е купил. Справката (фактурата и гаранционната карта със серийния номер на магнетофона-билетът в случая) показва,че наистина е закупен от този обект. Обектът връща парите. По силата на договора аз връщам парите на веригата.
Така трябва да бъде Усмивка

freelove for everyone
sisterofnight
Ултрас
*
Пол: Жена
Публикации: 540

Профил WWW
Отговори #103: 16 Юни 2009

Т.е. няма как ако си купиш билет от магазин Х и не можеш да го докажеш, или още по-лошо купил си го от магазин Y, ама не можеш да идеш до там, да искаш от Х да ти върнат пари които си платил в Y.
За последно и да приключваме. Произведох магнетофон със сериен номер "Ухаа696969" и го дадох за продаване на търговска верига "Сън шайн евритинг ис гона би ол райт". От неин обект в село Ново Паничарево магнетофонът е закупен от някого.Обектът издава документ за продажбата (закон за ДДС,наредба за продажбата в тълговски обекти, закон за счетоводството).Стоката в послествие ми се заплаща на мен ,понеже имам договор с веригата. Селяндуринът решава да върне магнетофона поради дефект (понеже е живял в Сиатъл и знае,че там е възможно, а не както тук-предстоящ ремонт) . Отива там , от където го е купил. Справката (фактурата и гаранционната карта със серийния номер на магнетофона-билетът в случая) показва,че наистина е закупен от този обект. Обектът връща парите. По силата на договора аз връщам парите на веригата.
Така трябва да бъде Усмивка
Вариант две търговска верига "Сън шайн евритинг ис гона би ол райт" Ухилен, нямат база данни със серийни номера понеже компютър на село има само кмета , бате Пешо , който връща магнетофона е ползвал гаранционната за подпалки за печката зимата щото на село е студено, касовата бележка не се чете . Като гледам тука на някой хора варианта е такъв, вместо да се изкарваме пак най-прецаканите, дали не е по-добре да питаме кога ще излезнат тези списъци. Между другото преди малко си загледах билета и забелязах нещо като код в долния ляв ъгъл, който показва според мен от къде е купен билета. При мен поне пише nMUS_PLOV - билета е взет от музикалния магазин в Пловдив. Пробвайте с това дали няма да удостоверите, че билета е купен оттам където го връщате.
Последна редакция: 16 Юни 2009 от sisterofnight

"I'm my own worst enemy"
kirilart
Екип
****
Пол: Мъж
Публикации: 2405

Профил WWW
Отговори #104: 17 Юни 2009

Мда, при мен почти да проработи това с кода в ъгъла на билета вчера. Блондинката зад щанда, аха да клъвне, после и просветна, че не си струва да осъществява някаква мозъчна дейност и се върна към обичайното - "Не, съжалявам без касова бележка не може."
Моя код е FPIC_VAR1 което явно е Пикадили Варна откъдето и да го погледнеш.
 Усмивка
Страници: 1 ... 5 6 [7] 8
  Печат  
 
Прегледай:  

DM.org | Powered by SMF 1.1.2.
© 2004, Simple Machines LLC. All Rights Reserved.