DM.org Лого
DM.org :: Фенове :: Форум
Angel Bright Icon
Форум
Страници: 1 ... 4 5 [6] 7
  Печат  
Автор Тема: НОВИНИ: [23 СЕПТЕМВРИ 2010] Live In Barcelona 20/21.11.09 - съдържание и визия  (Прочетена 35383 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
The Fein
Екип
****
Пол: Мъж
Публикации: 2988

Профил WWW
Отговори #75: 14 Ноември 2010

светльо, айде бе, стига писа статии за вестници, ами драсни няколко реда по темата.

Хаха, аз чак снощи го гледах, тъй като ми се искаше да си го пусна в някой необременен и правилен момент с достатъчно нездравословни неща наоколо.

Та след едно гледане...

Очаквах много качествено заснет материал и го получих. Нито от интервютата, нито от концерта не съм усетил някаква нотка на отстъпване от сцената, даже се сетих за един момент, когато обратно през 2003-та, време, когато не се знаеше какво ще става въобще с групата, си бях пуснал видеокасетата с One Night in Paris и се замислих, че тези хора никога няма да се разделят. И сега е така - може в някои случаи да се усеща сценария, да я има умората от графика, който никоя група на тяхната възраст не поема, но това е в периферията. Няма как да не усетиш пъкления fragile tension, дори и да си miles away от случващото се.

Материалите на втория диск също не разочароват, като репетицията на Wrong е може би нейното най-добро изпълнение, някак си вокалите на Дейв са по-естествени. Допълнителните песни са си очаквано силни, като аранжимента на Miles Away я издига на съвсем друго ниво.

Като пожелания: Искаше ми се примерно да има по-голям акцент върху публиката, както в Soulmates Never Die на Placebo, също снимано от Томас, където дори от едно уловено примигване усещаш вълнението на човека. Колкото и да е задължителен погледа към публиката като огромна маса от хора, мисля, че в експресията на едно лице, за което в този момент се съединяват минало и настояще може да проличи същия ефект.

Като цяло прекрасно завършване на Universe ерата, особено за тези, които поискахме да бъдем с нея.
Последна редакция: 14 Ноември 2010 от The Fein

Each tear that flows down your face
Trickles then picks up the pace
And turns to a river inside
A river that will not subside

I can hear that dreadful overflowing sound
And watching from afar I see a child is drowned
The child inside your heart

bong13
Възбуден
****
Пол: Жена
Публикации: 160

Профил
Отговори #76: 15 Ноември 2010

почти съм убеден че част от операторите от екипа - до тези 2 концерта не са били гледали концерт на ДМ от турнето – всички знаем че има важни моменти, които не са за изпускане, като примерно представянето на Мартин, в който момент камерата незнайно защо се отплесва на майната си и не само този момент.
аз съм напълно убедена! иначе нямаше да пропуснат и големия купон, който се случи на I Feel You пред Крисчън, когато Марто и Дейв куфеят дружно. Много ми хареса, но почти нищо не се вижда, защото гледните точки са все едни... или от публиката през много ръце или всичко е размазано... Това се отнася и за други места, но не зависи ли от режисьора? В смисъл, снима се от всички страни и после като се сглобява се преценява кои са важните моменти?
Нещо след няколко слушания беквокалите на Питър на Insight започнаха да ме дразнят  Тъжен докато към Мартин нямам АБСОЛЮТНО никакви забележки как звучи!  Доволен

The more I look   The more I see   The more I feel
MAO BOY
Висш Любовник
****
Публикации: 1576

Профил
Отговори #77: 16 Ноември 2010

ако питаш мен...а на мен не трябва да се вярва на 100% Усмивка, камерите в залата са изключително малко - не повече от 6, като от тези да ги приемем, че са 6 - една е зад стената, другата е на майната си, така че две тотално ги отписахме. има две от двете страни на релси, които постоянно кръжат и снимат както публиката, така и сцената, камерата най-отпред пред сцената и примерно още една. според мен е крайно възможно на определени моменти от концерта да има не повече от 2 камери, а не изключвам и само една, която да хваща случващото се на сцената, което автоматично ограничава избора на кадри. това за мен е обяснението.

също така силно доминираща е заснетата първа дата и ако сте забелязали кетуока на концерта се ползва изключително рядко, по-рядко отколкото на други концерти и освен мартиновите излизания, дейв излиза ако не се лъжа само на 3 песни + закриващата, всички кадри от кетуока на дейв са от втората вечер, което може лесно да познаете по валери, който е на върха на 'езика'. това значи, че не са правили и подбор от двете дати в по-голямата част на двд-то, което също ограничава опциите на кадри.

ще изразя и още едно подозрение: ние феновете знаем програмата доста добре, коя след коя песен следва и пиковите моменти. изобщо не съм сигурен, че това е валидно за режисьора на двд-то. вероятно е гледал концерт преди да заснеме двете дати, но дали пък за него не е била по-важна концепцията на снимане, а не конкретни кадри, т.е. човека си е свършил работата, по начина по който я разбира – разположил е камерите както той ги иска, дал е указания, получил е материала, сглобил го е, съответно свършил си е работата и така се е получило това двд, т.е. според мен е имал карт бланш за всички решения по двд-то и никой не му се е бъркал. затова и в някои интересни моменти камерата е другаде, или пък кадъра не е на фокус – просто ние изпиваме сцената и помним всичко, докато за човека това е поредната работа, така мисля аз. от друга страна мина цяла година докато сглобят този продукт, така че логично е на всеки детайл да е отделено достатъчно време. пак да кажа според мен никой не му се е месил в работата и решенията. той е достатъчно голямо име, на пикасо никой не му казва как да рисува - той сам си знае. това важи за доста неща, като например клипа на хole to feed, както и скучноватия peace. според мен групата е тотално дистанцирана от излизащия маркетинг продукт, това важи за всичко – артуърк, мърчъндайз, клипове и т.н. и докато зад целия продукт седи човек, който е бил близо до групата дълго време и изцяло е иградил визията на групата с години, тогава риска е доста малък, а когато сменяш изпълнителите няма как да няма разочарования. това не се отнася за двд-то, то изобщо не е разочарование, но не е перфектно, за разлика от бонусите.
Последна редакция: 16 Ноември 2010 от MAO BOY

Alice est partie en voyage
La tête dans les nuages
The Fein
Екип
****
Пол: Мъж
Публикации: 2988

Профил WWW
Отговори #78: 16 Ноември 2010

според мен групата е тотално дистанцирана от излизащия маркетинг продукт, това важи за всичко – артуърк, мърчъндайз, клипове и т.н. и докато зад целия продукт седи човек, който е бил близо до групата дълго време

Далеч съм от мисълта, че DM са като Трент и Radiohead и всичко, свързано с името им минава буквално през ръцете им, но не мисля, че липсва някакъв елементарен контрол от страна на групата. В случая на DVD-то не са били доволни от звука, което породи и забавянето на издаването, сами са избрали други хора за целта, а в миксинга се е включил и Крисчън. По отношение на ремиксите голяма част от имената са подбрани от Мартин, а в едно интервю покрай албума беше споменато, че дори Дейв вече се включва в избора кое да попадне по синглите. Колкото и да са дискутирани клиповете, като се проследят създателите им се вижда, че те са работили по видеа на групи, които често са споменавани от DM, което според мен не е случайно. С артуърка нещата са по-особени, заради отношенията с Антон, което макар и да не е оправдание за някои по-слаби визии, може да се възприеме като някакво обяснение. А и още никой не е гледал отхвърления от групата клип на Martyr (за който режисьорът е бил привлечен по желание на Дейв, когато е видял прожекциите на тогавашното турне на The Knife).

Но това е широка тема и една от онези, където позициите на страните никога не се променят  Усмивка
Последна редакция: 16 Ноември 2010 от The Fein

Each tear that flows down your face
Trickles then picks up the pace
And turns to a river inside
A river that will not subside

I can hear that dreadful overflowing sound
And watching from afar I see a child is drowned
The child inside your heart

MAO BOY
Висш Любовник
****
Публикации: 1576

Профил
Отговори #79: 16 Ноември 2010

светльо, говоря само за визията, заснемането, артуърка и клиповете...а изобщо не за музиката, звука и т.н., което всъщност е нормално и не би трябвало да се очаква такова нещо от тях. Не смятам и че би им било много интересно да вземат отношение по визия или пък да нанасят каквито и да било корекции по нея, за всички неща, които изброих си има човек на когото му се плаща и който трябва да е достатъчно добър за да свърши работата на високото ниво отговарящо на марката депеш мод. не смятам, че всичко това заобикаля тотално групата, просто те не участват по никакъв начин в самия процес. напълно естествено е и групата да изисква и решава с кого да работи ако има опеделени предпочитания.



Alice est partie en voyage
La tête dans les nuages
MAO BOY
Висш Любовник
****
Публикации: 1576

Профил
Отговори #80: 16 Ноември 2010

а момчето със знамето на дм от двд-то поства с ник kingdom, в нашия форум.

Alice est partie en voyage
La tête dans les nuages
maya_v
Крал
**
Пол: Жена
Публикации: 990

Профил
Отговори #81: 21 Ноември 2010

Вчера го гледах и съм с малко смесени чувства към продукта. Бонус ДВД-то с интервютата много ми харесва, интересно е.  Усмивка

Концертът е с брилянтно качество на звука (бях го пуснала доста силно, но баща ми каза, че това се слуша на най-силното и го послушах, та къщата щеше да падне  Ухилен ) все едно бях там и се потопих отново в невероятнтата Депеш концертна атмосфера и беше много вълнуващо, но същевременно и носталгично.

Държа да отбележа, че някои неща ужасно много ме дразнят, като например многото размазани кадри. Не знам каква е идеята да има такива и то в изобилие, може би да се внуши на зрителя, че има астигматизъм и трябва скоро да отиде на очен преглед.  Зъл Аз понеже имам и реших, че положението се е влошило, но явно проблемът не е в мен.
Другото, което ме дразни, но придава автентичност на записа са камерите, които са разположени ниско в публиката и постоянно стърчат ръце и фотоапарати и не се вижда добре какво се случва на сцената. Ако искам да гледам така заснет материал ще си пусна клипчета в ютюб, там има доста такива. На Home, когато дават Мартин в близък план отдолу се появяват някакви оранжеви светлини като от прожектор и това също не ми харесва, искам да гледам изчистена картина.

Радвам се, че са оставили грешката на Дейв на Waiting For The Night като обърка текста, беше много сладко, а и в крайна сметка хора са и те грешат, случва се.

Като цяло е добро ДВД-то, но не оправда очакванията ми. Изобщо не може да се сравнява с Devotional, нищо че са от различни епохи.

Предлагам да спрат с експериментите и следващото ДВД, ако има такова, да бъде заснето от човек, който добре познава групата, т.е. Антон Корбийн.
Последна редакция: 21 Ноември 2010 от maya_v

Let me hear you
Make decisions
Without your television
Let me hear you speaking
Just for me

Let me see you
Stripped down to the bone...
MAO BOY
Висш Любовник
****
Публикации: 1576

Профил
Отговори #82: 22 Ноември 2010

Другото, което ме дразни, но придава автентичност на записа са камерите, които са разположени ниско в публиката и постоянно стърчат ръце и фотоапарати и не се вижда добре какво се случва на сцената. Ако искам да гледам така заснет материал ще си пусна клипчета в ютюб, там има доста такива.

ако камерата беше с 50см по-високо щеше да се запази идеята за гледната точка, но нямаше толкова натрапчиво да влизат в кадър глави, телефони и ръце.

за разфокусираните кадри има някои интересни попадения, но според мен режисьора е прекалил.

Alice est partie en voyage
La tête dans les nuages
kiril101
Екип
****
Пол: Мъж
Публикации: 666

Профил WWW
Отговори #83: 23 Ноември 2010

Съжалявам, че връщам темата малко назад, просто нямаше как да се включа по-рано. Без капка мисъл да защитавам Анимато, всеки който ме познава знае мнението ми по въпроса, искам да спомена, че макар "братята хАмериканци" да са по-напред в много отношения от нас, от личен опит мога да ви споделя, че липсата на ДВД-то по магазините(не говоря за виртуалните) съвсем не е феномен за България. Ден след официалната дата на издаването му, обиколох пеша половин Манхатън в търсене на заветното издание, но уви. Хубавото в цялата тази обиколка беше, че за разлика от служителите по магазините в БГ, тук хората са много любезни, и след като ти се извинят, за липсата на търсената от теб стока, любезно те насочват към конкурентен магазин, в който е много вероятно да го откриеш. Да, ама не! Открих какви ли не други екземпляри за попълване на колекцията ми най-вече от издания на винил, но Ню Йорк в този ден, за разлика от мр3 плейъра ми, не беше на вълната на Депеш Мод.
Онлайн магазините така са завладяли пазара, че за разлика от преди години, музикалните и видеоиздания, като цяло са в драстично намалено като разнообразие количество. Нямаше по-любимо от мен занимание преди време, когато съм в чужбина да се вмъкна в някой многоетажен мегастор, като Virgin и да прекарам там часове наред, оставяйки в последствие значителна сума на касата. Затварянето на Virgin,  не само на магазините, а  на целия бизнес с разпространение на музикални и видеоносители само по себе си говори за това, до каква степен е паднало търсенето в магазинната мрежа.
В крайна сметка останах без ДВД, но със спомен от една приятна разходка из "града, който никога не спи".

П.П. God bless Amazon! На по късен етап ще коментирам и самия продукт.
Последна редакция: 23 Ноември 2010 от kiril101

Good Evening, Sofiaaa!
strange_affection
Странен Любовник
***
Пол: Мъж
Публикации: 451

Профил
Отговори #84: 24 Ноември 2010

Кирил, само като допълнение ще споделя, че в чуждите форуми хората от цяла Северна Америка, а и от някои части на Европа, се оплакват от подобни проблем. В Щатите проблемът е дори по-сериозен, тъй като (ако не се лъжа) местните онлайн магазини не предлагат делукс ДВД изданието, нито блурей форматът. Което реално означава, че "братята хАмериканци", които искат да имат един от тези два формата, ще трябва да заплатят сериозна междуконтинентална поръчка от добрата стара Европа.

Това, разбира се, по никакъв начин не оправдава Анимато.
Danna
Опасен
***
Пол: Жена
Публикации: 224

Профил
Отговори #85: 24 Ноември 2010

^ Така е ! Ние не сме развили  все още он лайн пазара в размерите в които той е популярен в САЩ. Може би Анимато са се страхували да не им залежи стоката - все пак е криза.

Да живее fnac в Барселона имаше всички видове формати на килограм - аз донесох поне кило и половина от тях.
bong13
Възбуден
****
Пол: Жена
Публикации: 160

Профил
Отговори #86: 24 Ноември 2010

Тук е мястото да ти благодаря отново, Дани, че в толкова бърз срок ни донесе и нашите бройки и ни направи изключително щастливи! Така че и аз ще кажа "Да живее fnac в Барселона"!
Аз лично чакам с интерес коментар от Кирето101 за самото ДВД, както и инфо как я кара и кога ще си идва  Усмивка

The more I look   The more I see   The more I feel
dm
Възбуден
***
Пол: Жена
Публикации: 146

Профил
Отговори #87: 06 Декември 2010

И аз този уикенд гледах за първи път двд-то след като си го получих от Мют, заредена с много мохито Ухилен
За самия концерт мога да кажа,че ми върна много спомени, особено от преживяването ми  на концерта във Виена, където бях на третия ред и се мъчèх да видя момчèтата през гора от ръце  Намигване или от Будапеща, където бях най-отзад на стадиона  Плезене.
Но Депеш са невероятни лайф, така че и най-големият аматьор да ги заснеме пак ще е страхотно видео. Ухилен Директора може би си има слабост към обувки, ръце и телефони  Плезене или просто не знае какъв култ са Депеш. Очиврът
Но поне още веднъж се уверих, че ако можех сама да избирам живота щях да прекарам всеки ден тичайки за първия ред на концерт на Депеш. Пощурял
Документалния филм обаче страшно си заслужава. Историята на Дейв е много затрогваща и той споделя много лични неща и мисли за своята работа и жертвата която дава за искуството.
Мартин също е много сладък с шапка в хотелската си стая - има и хумор както винаги. Ухилен
Много ми харесват репетициите на Little soul, wrong, WIMS, Мартин е отново малкото момче от Брокен Фраейм. Харесват ми и монтажните клипове. Ухилен

'Down on the ground I'm bound till the morning light'
Recoil
Екип
****
Публикации: 1768

Профил WWW
Отговори #88: 13 Декември 2010

Не че някой умира да чете ревюта на изданието или пък не е успял да го намери вече, но в момента имам свободно време и гледам за втори път DVD-то. Гледам го в домашни условия на 42 инчов HD LG телевизор + 5.1 Panasonic домашно стерео с "плоски" настройки на звука и 2 бири в понеделник на обед след много тежък и неприятен уикенд.

Гледам масовото издание (2CD + 1 DVD), което ми беше предоставено от Capitol Records преди няколко седмици с цел промоция. Така че, аз съм един от тези хора, които нито са дали пари за Live In Barcelona, нито са го откраднали. Което не го казвам с цел да се фукам или да обяснявам какво и да е, а с това да спомена, че евентуално не бих си купил това издание в нито един от форматите му.

Преди всичко най-важният фактор за като цяло положителното ми мнение е, че става въпрос за Depeche Mode и за едни от най-любимите ми песни. Като изключим последният албум, останалите песни, които са включени нямат сериозен аналог с предишни турнета в последните 10 години.
А и изобщо сетлиста от последното турне е доста по-приятен, също и начина, по който са преработили старите песни, значително повече ми допада от предишните 2 турнета.

Но това е генерално за цялото турне и нищо не казва за самият диск. Звука го намирам за значително по-приятен и по-сполучлив от One Night In Paris да речем.

Самата сцена наистина изглежда много постно на видео. И намирам цялостната продукция по отношение на визия и осветление за слаба в сравнение с Devotional, Exotic/Summer, Violator, Touring The Angel турнетата.

Използването на цялостна LED стена изглежда внушително на живо, но на видео прекалената яркост определено пречи на детайлите и образите на сцената да изпъкнат. Прожекторите локирани на сцената добавят топла светлина в/у гърбовете на музикатните, което по никакъв начин не се вързва със студената светлина на LED стената зад тях и на LED осветителните тела пред тях в краката им.

Стандартният преден и заден тръс (тоест ред от осветителни тела в дъното на сцената и ред от осветителни тела в предната част над сцената) + интелигентни осветителни тела, които са на хидравлични плоскости. На моменти напомня за Devotional и Exciter турнетата, но като цяло в този случай това изглежда сравнително хаотично на фона на сцената.

Самият дизайн на инструменти, стойки и т.н. е сравнително минималистичен, което не е чак толкова лошо. Но няма какво да изпъкне. LED стената на моменти много дразни. Примерно когато кадърът е съсредоточен в близък план в/у някой на сцената, от предната част пада лилава светлина, а зад него се виждат големи грозни зелени, жълти и подобни точки. Съчетаването на цветове е много по-слабо от предишни продукции (най-вече от Devotional, в който осветлението и визията са в пълна хармония).

Режисурата е на моменти слаба, макар и кадрите, в които се обръща внимание на сцената да са забавни, едва ли някой би обърнал внимание на тях. Аз ужасно много си падам по детайли, но никога не бих гледал дъното на стойката на микрофона на Дейв или някоя от железариите, с които са свързани чинелите на барабаниста.

Ръцете в публиката, липсата на фокус, екраните на мобилните телефони. Знам ли, май са имали по-голям бюджет, повече камери и накрая са имали прекалено много материал, за да обработят и са решили да включат и нещо по-интересно. Не лоша идея, но не се вързва на DM.

Изобщо когато нещата надхвълят определен бюджет и хората могат да правят каквото си искат, много често залагат на най-скъпото и най-ефектното, но когато всичко е съпо и ефектно, нищо не може да изпъкне защото се получава един шарен буламач.

Не на последно място подобно на ONIP, на моменти концерта дразни. В ONIP с цялото ми уважение към Corbijn, смяната на камерите е прекалено честа и в един момент очите се изморяват от непрекъснатата смяна, която е търсена в дадени песни, за да придаде динамичност. В този диск ситуацията е същата, но в друго отношение. В един момент вече става доста трудно да се концентрираш с/у това, което се случва на сцената. Не защото е следобед и съм на 2 бири, защото видео стената е в един цвят, "действието" е в съвсем друг, който се губи, след което излиза от фокус, а след това отива към публиката... Птичи поглед, някоя друга ръка, още един общ кадър, видео стената (с прожекторите зад нея, които никак не изглеждат добре на видео също)...

Разбирам желанието да се обхване всеки един детайл, кадър, позиция, но това в един видео материал от концерт... малко дразни.

Дейв, Мартин... а и останалите на сцената са доста интересни обекти. Емоциите им, израженията им, начина по който захващат определени тонове или начина, по който просто стоят на сцената... това е много по-ценно и по-интересно от мобилният телефон на някой от посетителите от безбройните детайли, които са без значение за общият наблюдател.

Иначе публиката е убиец. Малко е филтрирана, но като цяло атмосферата е много приятна. Звука също е балансиран добре. Не е напълно като на концерт, но не е и напълно сух. Има цякакъв приятен баланс между концертната обстановка и домашното усещане, че групата свири и пее в хола ти. Така че по отношение на звука нямам много сериозни оплаквания.

Добро представяне на турнето, както и на концертите в Барселона, но както много пъти споменах, липсва интимният момент и причината, за да си купиш точно този диск. Този или предишният от Милано... или предишният от Париж. Казвам това малко след като поръчах концерт на Дейвид Гълмор от RAH, в който Дейвид Боуи се качва на сцената за да изпее Arnold Layne и Comfortably Numb.

101 е добър пример за подобен знаменит концерт, макар и не 100% от кадрите да са от Rose Ball. Devotional обхваща интересно турне, в което групата прави сериозен завой от предишната си история. И след това... от всяко турне - DVD, а нещата изглеждат прекалено генерични.

На пазара има доста групи, доста концертни записи... ако трябва да си купя едно нещо, имам ограничени средства, то вероятно бих избрал друго издание или друга група. Например Trilogy на The Cure също може да се похвали с тази специфичност, с която се разграничава от предишни записи и концерти, която те кара да избереш изданието на фона на други.

И в заключение мога да добавя, че като цяло не съм разочарован, но това е главно защото нямах някакви свръх високи очаквания. Цялостно изглежда добре и достатъчно интересно за средностатистически зрител :)
Последна редакция: 13 Декември 2010 от Recoil
MAO BOY
Висш Любовник
****
Публикации: 1576

Профил
Отговори #89: 14 Декември 2010


Ръцете в публиката, липсата на фокус, екраните на мобилните телефони. Знам ли, май са имали по-голям бюджет, повече камери и накрая са имали прекалено много материал, за да обработят и са решили да включат и нещо по-интересно. Не лоша идея, но не се вързва на DM.


на мен пък ми се стори точно обратното, че на моменти не са имали достатъчно материал, от който да избират, като едва ли камерите с които е заснето събитито са повече от 6, като реално 2 от тях не обхващат хубаво сцената защото едната е зад екрана, другата е на майната си, а от двете камери които се шматкат над публиката, едната почти винаги се рее на някъде.

Alice est partie en voyage
La tête dans les nuages
Страници: 1 ... 4 5 [6] 7
  Печат  
 
Прегледай:  

DM.org | Powered by SMF 1.1.2.
© 2004, Simple Machines LLC. All Rights Reserved.